Vstup pro partneryMoje RC

Opravy karoserií bez poškození laku

jsme zde pro Vás již 14 let
 O firměSlužbyFotogalerieCenyObjednávkaKontakty
Úvod > Informace > Pojistná událost

Pojistná událost

Pojistnou událost vyřídíme za Vás

Vyřízení pojistné události od A do Z

Abychom Vám ušetřili další čas a starosti, nabízíme kompletní vyřízení pojistné události za Vás.


Spolu s poškozeným vozidlem přivezte s sebou:
  • Malý technický průkaz - (OTP)
  • Řidičský průkaz - (pouze pokud vozidlo v době pojistné události někdo řídil)
  • Kopii velkého technického průkazu - (VTP)
  • Číslo leasingové / úvěrové smlouvy - (pouze je-li auto na leasing nebo úvěr úvěr)

S čím je nutné počítat:
  • Spoluúčast
    Téměř u každého havarijního pojištění bývá spoluúčast klienta (např. 5%, minimálně 5000 Kč). Přesnou výši Vaší spoluúčasti najdete ve své pojistné smlouvě. Držitelé naší Zákaznické karty mají u nás na spoluúčast slevu až 2500 Kč.
  • DPH
    Pouze pokud máte vozidlo zapsané na firmu, která je plátcem DPH. V takových případech pojišťovny vyplácí pojistné plnění vždy bez DPH.

Vyřízení pojistné události svépomocí

Pokud se rozhodnete pojistnou událost řešit sami, máme zde pro Vás užitečné informace.

1) Máte vozidlo skutečně pojištěno?

Základním pylířem pro řešení pojistné události je jistota, že máte vozidlo pojištěno na konkrétní vzniklé poškození (krupobití, vandalismus apod). Nahlédněte tedy do své pojistné smlouvy a tuto skutečnost si ověřte. Pokud se Vám nechce pátrat v pojistné smlouvě, doporučujeme kontaktovat vaší pojišťovnu.



2) Nahlášení pojistné události
  1. Připravte si pojistnou smlouvu a technický průkaz (OTP nebo VTP)
  2. Pojistnou událost můžete nahlásit telefonicky (doporučeno), nebo on-line na stránkách pojišťovny vyplněním příslušného formuláře.
  3. Při hlášení pojistné události doporučujeme uvést jako místo prohlídky vozidla (kde bude možné vozidlo prohlédnout), adresu našeho servisu:
    Renove Cars, s.r.o.
    Průmyslová 357
    252 42, Vestec (Praha-Západ)

    nebo můžete na prohlídku vozidla osobně zajet na prohlížecí stanoviště pojišťovny.
  4. Po nahlášení vám bude sděleno číslo pojistné události. Toto číslo si uschovejte pro další komunikaci s námi a pojišťovnou.

3) Prohlídka poškozeného vozidla
  1. Před prohlídkou vozidla pojišťovnou je důležité, abychom poškození viděli první a vytvořili výpočet nákladů na opravu, abychom předešli případné druhé prohlídce, která by měla za následek časové zdržení (cca 2-4 dny).
  2. V případě prohlídky vozidla na stanovišti pojišťovny, obdržíte po prohlídce vozidla tzv. "Zápis o poškození", který je potřeba předat k nám (osobně nebo e-mailem).

4) Zaslání potřebných dokumentů do pojišťovny
  1. Aby mohla pojišťovna pojistnou událost uzavřít / vyplatit (zlikvidovat), bude zapotřebí doručit do pojišťovny všechny potřebné dokumenty. Co přesně bude pojišťovna po Vás požadovat, zjistíte na infolince Vaší pojišťovny, nebo v dopise o registraci pojistné události, který Vám pojišťovna zašle poštou.
  2. Dokumenty do pojišťovny můžete doručit osobně, poštou, elektronicky na stránkách pojišťovny, nebo e-mailem.

5) Likvidace pojistné události
  • Pokud má již pojišťovna všechny potřebné podklady pro likvidaci pojistné události, měla by tak provést bez zbytečných odkladů.

S čím je nutné počítat:
  • Spoluúčast
    Téměř u každého havarijního pojištění bývá spoluúčast klienta. Nejčastěji bývá 5%, minimálně 5000 Kč (není však pravidlem). Spoluúčast najdete ve své pojistné smlouvě.
  • DPH
    Pouze pokud máte vozidlo zapsané na firmu, která je plátcem DPH. V takových případech pojišťovny vyplácí pojistné plnění vždy bez DPH.


Kontakty na pojišťovny
Název Infolinka provoz infolinky WEB
Allianz 241 170 000 Po-Pá
8 - 20 hod.
http://www.allianz.cz
AXA 292 292 292 Po-Pá
8 - 18 hod.
https://www.axa.cz
Česká pojišťovna 241 114 114 Po-Pá
7 - 19 hod.
https://www.ceskapojistovna.cz
Česká podnikatelská pojišťovna 841 444 555 Po-Pá
8 - 18 hod.
https://www.cpp.cz
ČSOB pojišťovna 800 100 777 Po-Pá
7 - 18 hod.
http://www.csobpoj.cz
Generali 244 188 188 Po-Pá
7 - 19 hod.
http://www.generali.cz
Kooperativa 841 105 105 Po-Pá
8 - 20 hod.
http://www.generali.cz
SLAVIA 255 790 111 Po-Pá
8 - 18 hod.
http://www.slavia-pojistovna.cz
Direct 221 221 221 Po-Pá
8 - 19 hod.
https://www.direct.cz
UNIQA 488 125 125 Po-Pá
8 - 18 hod.
http://www.uniqa.cz
Nahoru
INFORMACE
ODBĚR NOVINEK
Chcete-li být informováni o novinkách a slevových akcích, zanechte nám Váš e-mail.

PROVOZNÍ DOBA - Vestec
Pondělí:8:00 - 12:0013:00 - 17:00
Úterý:8:00 - 12:0013:00 - 17:00
Středa:8:00 - 12:0013:00 - 17:00
Čtvrtek:8:00 - 12:0013:00 - 17:00
Pátek:8:00 - 12:0013:00 - 17:00
Sobota:ZAVŘENO
Neděle:ZAVŘENO

Svátky:ZAVŘENO
RYCHLÝ KONTAKT
Renove Cars s.r.o.
Průmyslová 357
252 42 Vestec (Praha-Západ)
Česká republika
Telefon: +420 775 400 200
E-Mail: info@renovecars.cz
WEB: https://www.renovecars.cz
IČ: 24843342
DIČ: CZ24843342
Copyright © 2003 - 2017 Renove Cars s.r.o. - Opravy karosérií vozidel bez lakování metodou PDR. Všechna práva vyhrazena.